Dag 5

10 juli 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Op het programma van vandaag staat de stad bezichtigen met uiteraard alle beroemde bezienswaardigheden. De jongens willen heel graag echte Amerikaanse pannenkoeken eten bij de IHOP. En wat zijn ze lekker. Propvol vertrekken we naar fisherman's wharf. Erg mooi om te zien wel erg toeristisch. Normaal zit pier 39 vol met zeeleeuwen, helaas zijn ze er nu niet. Er zitten er maar een stuk of 10. We maken een tour door de stad richting de beroemde victoriaanse huizen, de panted ladies,  dit viel wat tegen. Door naar de golden gaten brug. En wat een spectaculair gezicht is dat. We steken de brug over en gaan verder met een andere tour. Ook erg mooi is Sausolito. We hebben hier ook een mooi uitkijkpost op San Francisco. Ook lopen we nog door China Town. We eten nog een lekkere hamburger en vertrekken naar de meest steile, bochtige straat van San Francisco. Poe Poe wat een klim is dat zeg maar uiteindelijk staan we boven aan. Even wat mooie foto's maken en op weg naar het motel. Morgen vertrekken we naar Yosemite. Het eerste nationale park. Hier hebben we geen Internet.  Dus even 3 dagen geen update!

1. Jan en Rinny:
    11 juli 2016
    Heb een mail gestuurd, maar niet naar deze maar naar die van Bianca. Weet het adres niet meer en kan het ook niet vinden.
  2. Patricia vermeulen:
    11 juli 2016
    Super gaaf allemaal leuk om telezen zo zeg veel plezier verder xxx van ons allemaal
  3. Johan en Rommert:
    12 juli 2016
    Heel erg leuk om jullie reisverslagen te lezen. Net alsof je er zelf bij bent. Ook de foto's zijn erg mooi. Pa en Ma zitten nu op de camping en kunnen daar de reisverslagen niet lezen: we houden ze wel op de hoogte en zorgen voor een printversie. Vanmorgen hebben Johan en ik de definitieve hypotheekofferte getekend. Eindelijk dat alles nu is geregeld: geeft een zekere mate van rust. Voor jullie: laat alles wat de states te bieden hebben op een positieve manier op jullie inwerken: maak er met z'n 4tjes een onvergetelijke vakantie van! We zien uit naar jullie volgende reisverslag:
    Johan en Rommert.