Dag 16

21 juli 2016 - Capitol Reef National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend op tijd vertrokken voor een relatief korte rit naar Capitol Reef. We komen rond de middsg aan op de camping in Torrey en kunnen gelijk de tent opzetten. Het is een klein plekje tussen twee houten schuttingen. Als alles staat gaan we naar Capitol Reef National Park, maar eerst nog een lekker Subway broodje.

 Het ziet er weer anders uit dan de vorige dagen. Wat een verschillende landschappen. We besluiten om te wandelen naar de Hickman Bridge, een natuurlijke opening in de rotsen wat lijkt op een brug. Moet niet al te lang zijn, dus wat water mee en lopen maar. Wat valt dit tegen! De zon gaat nog harder schijnen lijkt het en we moeten flink klimmen. Gladde rotsen (door los zand) over glibberen en maar stijgen. Uiteindelijk zien we de brug en kunnen we weer terug. Gelukkig gaat dalen sneller dan klimmen en zijn we zo weer bij de auto. Nu willen de jongens nog graag wat fruit plukken. Dit kan langs de weg in Fruita. Hier is een boomgaard en mogen we zelf appels plukken. Op goed vertrouwen van de boer dat we netjes 1 dollar per pond in een kastje stoppen. Helaas is veel fruit al rot, maar gaan we toch met een paar appeltjes naar de tent.

We gaan nog lekker even zwemmen en 's avonds eten we weer een maaltijd van open vuur. Lastig hoor zo'n houtblok aan krijgen, maar uit eindelijk eten we gebakken aardappelen , kipnuggets en sla. Zo, weer een vakantiedag voorbij. Morgen naar Moab waar we 3 nachten verblijven.

1 Reactie

  1. S westra:
    24 juli 2016
    wat maken jullie veel mee, en wij genieten er ook van.we hebben vandaag de bloemen uit de kerk gekregen voor onze trouwdag, daar zijn we erg blij mee. zometeen naar de camping met de vogels die vinden het daar ook heerlijk,geniet nog veel de verhalen horen en zien we thuis wel . dikke knuffel van ons.( stukkie van ma)